BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Welcome - Selamat Datang - 欢迎 - स्वागत - accueil - benvenuto - willkommen - 歓迎 - 환영 - boas-vindas - bienvenida - hoşgeldin - ترحيب

Monday, August 31, 2009

08 09 Of Zaq

Shooting BawaKu Terbang
02 08 09

Ni Lukman mase shooting lagu Bawaku Terbang. Sebenarnya dia x tau lirik lagu 2 pun

Balqis pun same x tau nyanyi. Tapi dipaksa jugak

Pegi Kebun

02 08 09

Ni Qila tengah panjat pokok kat Kebun Brohol. Pegi kebun ujung minggu untuk ambik langsat

Ni la kenderaan ke kebun Ford Ranger

Budak2 pun nak tolong jugak. Budak2 yg paling rajin ambik langsat, tapi ada yang main2


Dah lepas musim Durian ni, ambil langsat je la. Ha ade lagu jugak lepas musim durian

tapi takde lirik

Rumah Ku
07 08 09

Ni rumah yang aku tinggal. Kira rumah ni tercantik kat Panchor

Siap ada cctv lagi. Bahaya rumah ni




Jual Langsat
13 08 09

Ni Bubu, kucing peliharaan Mak Usu

Ni pulak Bal, pun sama kucing. Dia ni bebal

Dia dua ekor ni adik beradik
Ni buah langsat, Kak Pisah nak beli dari abah

Dah siap masuk kotak
Ni untuk dimakan
Di Aus yg ambil gambar

Dah masukkan dalam kotak, timbang pulak


Ni dia, tengok sendiri berapa kg
Alihkan kotak.Kemudian duduk dan timbang diri sendiri

Pakai singlet, dah macam apek jual langsat
Mak pun tolong jugak

Dah siap, berehat la

Siap yg ade kucing, dia mesti tau, ape yg kucing ni nak buat seekor-seekor kat situ

Welcome To Panchor
13 08 09

Kopitiam, Old City... Hahaha. Satu-satunya ade kat Panchor

Ladang getah

Sape yg tau isu semasa, ni la tempat shooting lagu Say - Aus


Panchor, turn left..... NOW

Panchor, KM 1

Masjid di Pekan Panchor

Kubur Panchor

Kat situ la kejadian tanah jerlus kat Panchor

Masjid Panchor

Semenjak kejadian tu berlaku, tempat ni jadi baru sikit

....

Aus, kat jeti Panchor, ni pun baru gak

Baru naik dari Sungai Muar

Ni lagi...

Baru balik memancing


Lepak-lepak la


Wan pun nak lepak

Hahaha... bebola misteri

Sungai Panchor, di Sungai Muar



Kedai yang famous la kat Panchor

Ni pun Baru

Dewan MCA yg warna biru tu

Sekolah Cina

Taman Bunga tersorok

Bukit yg selalu kite pegi


Dataran yg dh nak siap...


Ni Dataran nya


Shooting Lagu Manusia Lupa (disebalik takbir)
15 08 09

Ni kat Sime Darby kat Pagoh

Mula2, ingat nak jalan2 je. Habis tu, pikir punye pikir. Buat la video. Pastu Shooting lagu Manusia Lupa - Wan kat sini

Wan yang nyanyi. Muka serius

Ni.... dh lupa kat mane

Jalan2 Cari ...
19 08 09

PLKN Pagoh...

Nasuha Pagoh.... Jalan 2 kt sini la

Taman Samarinda, Panchor
21 08 09

Kt Kampung Jawa, Panchor


Kucing yg malas


Susah nak cari ni

Kumbang....

Jalan2 Pagoh Jaya
22 08 09

Sape yg ingat, dia mesti tau. Aku pun tau.. Ni mase hari pertama Puasa 2009. Tariq balik Panchor. Habis tu ape lagi, jalan2 la

Shooting lagu Baik Punya Cilok

Naik motor merah ke Dataran Pagoh

Tariq yg bawak

Lepas tu, pegi Pagoh Jaya pulak

Batu Pahat, here we come. Betul ke ni
26 08 09

Ni antena rumah sape tah


Ni kt Jln Bukit Flora 2/9. Kat rumah Cik Ika, datang sini nak tgk rumah baru dia dan nak melawat Atuk.

Heeee...heeee

Ni wan kat pintu je.. Pakai baju baru

Baju Michael Jackson

Topi Motor Harley Davidson Cycles. Ni tak baru


Ni rumah depan

Rumah ni. Letak cermin kat bucu dinding tangga.

Ni kat jalan lain

Di kat dalam rumah nye.





Ni kat luar pulak

Ni cina, jiran sebelah. Buat kerja rumah kat lantai luar rumah... Tak patut. Dah la kotor.

Burung2


Ha2

Aus pun pakai baju Michael Jackson gak. Design lain, design sendiri.

Ni Qila.

Lepas tu, Balik. Tengok kat flat motor tu. Ade beza tak dari segi saiz

Ni pulak org yg beza

Ni kat rumah lagi

Cantik tak rumah ni

Ni kucing kat longkang

Makan, tido. Itu la keje kucing ni

Arif Datang
28 08 09

Ni kucing dgn Pesawat Air Asia

Ni Luqman, baru datang

Naik motor 5 org

Ha2

Ku...ku...kucing dengar lagu. Menghayati

Malam..... main mercun la.

Lepas tu Shooting jap..